Jäsenet esittäytyvät – Tiiau

Nimesi tai nimimerkkisi?
Tiia(u)

Mitkä ovat PC-kytköksesi?
Päädyin ekan kerran kaverin kainalossa miittiin, joskus vuodet sitten… 😀 Käyn nykyään suht satunnaisesti, mitä nyt megakiireiseltä elämältäni kerkeen. Käyn niin satunnaisesti, etten ole varmaan kaikkia uutuuksi edes tavannut!
PS. Pakko sanoa että se (Gurren Lagan) allnighter oli melkoinen… kokemus. (jes!)

Mitkä ovat Cosplay-kytköksesi?
Mä oon se joka lurkkii toisten varjoissa. Pukuja mä teen ihan ittelleni vaan, ja tähän mennessä niitä onkin kertynyt vaan n. 20, kun mä teen omaan, hitaaseen tahtiini… Meillä se menee näin, pukuun käytetty aika on suoraan suhteessa laatuun! Mä en osaa muulla tavalla! 😀 Mutta sit se onkin vaan kahta ihanempaa kun se iisakinkirkko lopulta on valmis! ❤ Joo, se fiilis on yksi suuri syy miksi mä tätä teen.
Oon aina sanonut että mä cosplayaan ihan puhtaasti itseäni varten, mutta kaverit joita oon saanut harrastuksen kautta on lopulta se mikä tekee tästä kaikesta just sen arvosta.

Mikä tai mitkä ovat Cosplaysuosikkejasi
Omista se olis kyllä ainakin Jedipuku… Plus sit se viimesin tuntuu aina hetken aikaa niin kivalta. ❤
Kyllä länkkärihahmojen cossaamisessa on se oma viehätyksensä!
Joo ja mä harrastan esiom. scifihahmojen bongailua, joten jos erehtyy cossaamaan vaikka warssia tai trekkiä niin melko varmasti saa mut peräänsä.

Kuinka kauan olet ollut kiinnostunut cosplaysta?
Kuulin tästä vuonna 2006 jä syöksyin suinpäin harrastamaaan!!! VIUTS!

Mitä toivot tulevaisuudelta Cosplayn suhteen?
Laatua. Plus haluisin todella edes kerran päästä summit karsintoihin, ei sillä sijotuksella niin väliä ois hauska mennä kisaamaan. Sit voisin sanoa ikäänku saavuttaneeni jotain? Virstanpylväs.

Mistä on hyvät cosplayt tehty?
Kyynelistä, jesarista ja JÄRKEVÄSTÄ MÄÄRÄSTÄ KANGASTA PERKELE, jos väität käyttäneesi 30m kangasta alushameeseen niin mä nauran sulle sorivaaan

Onko elämää cosplayn ulkopuolella?
On liikaakin, ja siksi mä myös teen niin hitaasti.

Muuta sanottavaa?

WorldCosplay ja Cosplay.com

oscar

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s